Lähde liikkeelle

Ota varaslähtö syksyn treeneihin oman ohjaajan kanssa tai lähde liikkeelle testaamalla kävelytyylisi.

Niska-, hartia- tai selkävaivat monesti helpottavat kesän aikana. Yksi syy siihen voi olla, että työaikana asentosi kuormittaa kehoasi ja kesällä on enemmän aikaa liikkua, jolloin keho vetreytyy. Kesän jälkeen itsestään huolehtiminen jää kuitenkin usein vähemmälle muiden kiireiden painaessa päälle.

Oikein suoritettu liikunta antaa energiaa ja kohentaa yleiskuntoa. Me haluamme auttaa sinua tunnistamaan kehosi ongelmakohdat ja voimistamaan tukilihaksistoasi, jotta pysyt kivuttomana ja säryttömänä myös arjen keskellä. Tauon jälkeen liikunnan aloittaminen saattaa tuntua hankalalta, treeni oman ohjaajan kanssa saattaakin olla piristysruiske harjoittelun alkuun.

FUSTRA

Fustra on harjoitusmenetelmä, joka pohjautuu hyvään keskivartalon hallintaan ja lihastasapainoon. Harjoittelun kautta keskivartalon tukilihakset vahvistuvat ja koko kehon liikkuvuus lisääntyy, jolloin myös esimerkiksi päätetyöskentelystä aiheutuvat hartiaseudun ja selän vaivat helpottuvat.

PT

Tavoitteelliseen harjoitteluun suosittelemme Personal Trainer -palveluitamme. Koko harjoitteluohjelmasi rakennetaan omien tavoitteidesi pohjalta. Henkilökohtainen ohjaus paitsi mukautuu juuri sinun tarpeidesi mukaan, antaa myös sinulle henkisen tuen ja kannustuksen. Olipa haaveenasi sitten painonpudotus tai maraton, me annamme sinulle keinot sen saavuttamiseksi.

FIRSTBEAT-HYVINVOINTIANALYYSI

Firstbeat-hyvinvointianalyysin avulla saat tietoa elimistösi stressiasteesta ja elintapojesi kuormittavuudesta. Firstbeat on meidän uusin ja tarkin tapa mitata kehon kuormitusta ja palautumista päivän ja yön aikana. Firstbeat-hyvinvointianalyysi sopii kaikille. Mikäli olet harjoitellut tavoitteellisesti jo pidempään, saat analyysistä tärkeää tietoa, kuinka rytmittää harjoittelu ja optimoida palautuminen tai miten kehosi vastaa tekemääsi harjoitukseen. Mikäli taas haluat vain saada tietoa kehosi toiminnasta ja päivänaikaisesta rasituksesta, hyvinvointianalyysi kertoo sen miten sydämesi päivän aikana käyttäytyy.

KÄVELYANALYYSI

Kävely on hyvää aerobista harjoittelua salitreenin vastapainoksi. Mikäli viihdyt lenkkipoluilla, mutta kävelytekniikkasi mietityttää, varaa aika kävelyanalyysiin.

KINESIOTEIPPAUS

Kinesioteippaus – apu pieneen vaivaan. Ohjaavaa ja liikettä helpottavaa teippausta.

KURSSIT

COREPILATES – 24.8. ja 31.8.2016 klo 17.30-18.30

SYVÄVENYTTELY – Syyskuun kaikki keskiviikot 7.9.2016 alkaen klo 17.30-18.30 TASAPAINOHARJOITTELU – Pienryhmässä torstaisin 1.9.2016 alkaen klo 10.00-11.00

Tarkemmat tiedot kursseista löydät Kurssit-sivulta.

YHTEYSTIEDOT

pakila@saluspakila.fi

p. 050 5939 707

Pakilantie 61, 00660 HKI

 

Lähde liikkeelle niin huomaat eron.