• Ma klo 11.00 Tasapainoa ja liikkuvuutta
  • Ma klo 12.15 Tasapainon perusteet
  • Ma klo 19.00 HIIT (VPK:lla Pakilantie 64)
  • Ke klo 8.00 CorePilates
  • To klo 11.00 Tasapaino ja liikkuvuutta
  • To klo 17.30 CorePilates/Syvävenyttely

TASAPAINON PERUSTEET

Maanantaina 9.4. klo 12.15-13.15, jatkuu 28.5.2018 saakka(8 kertaa)
Kurssilla käydään läpi tasapainoharjoittelun alkeita turvallisesti ja haastetaan omaa kehoa. Kurssi sopii tasapainoharjoittelua aloitteleville.

Ohjaajana fysioterapeutti Minna Kultalahti. Kurssi jäsenille ilmainen ja hinta muille 60€.

ILMOITTAUTUMINEN KURSSEILLE

sähköpostilla: pakila@saluspakila.fi
puhelimitse: 050 5939 707
nettisivujen ”Ota yhteyttä”-lomakkeen kautta tai
suoraan vastaanotossa

AIKUISTEN LIIKUNTAKERHO

Huhtikuussa ehtii vielä mukaan
Ryhmässä kokeillaa eri lajeja alueen liikuntapaikoilla ja harjoitellaan perustekniikoita. Tavoitteena löytää itselle mielekäs tapa liikkua.

Ohjaajana Jyri Lahtinen.

TASAPAINOA JA LIIKKUVUUTTA PIENRYHMÄSSÄ

Kurssi alkaa maanantaina 14.5.2018 klo 11-12
Kurssilla yhdistellään tasapaino- ja liikkuvuusharjoitteita. Tasapainoa, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Harjoitellaan ja haastetaan omaa kehoa turvallisessa ympäristössä ja ammattitaitoisessa ohjauksessa. Kurssi sopii kaikille, liikkeistä löytyy eri tasoisia vaihtoehtoa tason mukaan.

Ohjaajana fysioterapeutti Minna Kultalahti. Kurssin hinta jäsenille 45€ ja muille 90€.

TASAPAINOA JA LIIKKUVUUTTA PIENRYHMÄSSÄ

Kurssi alkaa torstaina 17.5.2018 klo 11-12
Kurssilla yhdistellään tasapaino- ja liikkuvuusharjoitteita. Tasapainoa, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Harjoitellaan ja haastetaan omaa kehoa turvallisessa ympäristössä ja ammattitaitoisessa ohjauksessa. Kurssi sopii kaikille, liikkeistä löytyy eri tasoisia vaihtoehtoa tason mukaan.

Ohjaajana fysioterapeutti Minna Kultalahti. Kurssin hinta jäsenille 45€ ja muille 90€.

COREPILATES

NYT MYÖS AAMUTUNTINA klo 8.00-9.00
keskiviikot alkaen 2.5. toukokuun loppuun (5 kertaa)
Kehonhallintakurssilla vahvistetaan keskivartaloa ja keskitytään ryhtiä ylläpitävien lihasten toimintaan hengityksen ja liikehallinnan avulla. Tunti sopii kaikille, se on kehoa huoltava ja loppuun rentouttava.

Ohjaajana Satu Elovaara. Kurssi jäsenille ilmainen (vaatii ilmoittautumisen), muille yksittäin maksettuna 15€

COREPILATES

toukokuussa 2018 torstait 3.5. alkaen klo 17.30-18.30 (5 kertaa)
Kehonhallintakurssilla vahvistetaan keskivartaloa ja keskitytään ryhtiä ylläpitävien lihasten toimintaan hengityksen ja liikehallinnan avulla. Tunti sopii kaikille, se on kehoa huoltava ja loppuun rentouttava.

Ohjaajana Satu Elovaara. Kurssin hinta jäsenille 35€, muille 70€. Yksittäin maksettuna 15€ (jäsenille 10€)

SYVÄVENYTTELY

huhtikuussa 2018 torstaisin 5.4. alkaen klo 17.30-18.30 (4 kertaa)
Syvävenyttelykurssilla keskitytään hengitykseen, oikeaan venyttelytekniikkaan ja ryhtiä ylläpitävien lihasten hallintaan. Pitkien venytysten avulla avataan kehon kireitä ja lyhentyneitä lihaksia. Ryhti paranee ja opit tuntemaan kehosi paremmin. Kurssi on kehoa huoltava ja rentouttava. Sopii kaikille.

Ohjaajana Satu Elovaara. Kurssin hinta yhteensä jäsenille 28€, muille 56€. Yksittäin maksettuna 15€(jäsenille 10€).

PERSONAL TRAINER KUNTOSALILLA KEVÄT 2018

Keskiviikkoisin klo 17.30-18.30
Perjantaisin klo 10.30-11.30

Tule hakemaan vinkkejä omaan harjoitteluun, ravintoon tai lepoon liittyen. PT neuvoo alkuun tai antaa tehostusvinkkejä treeniin. Jäsenille ja 25x/kk-korttilaisille ilmainen. Muille kuntosalin kertamaksulla 15€.

HIIT

maanantaisin klo 19.00
Pakinkylän VPK:lla Pakilantie 64
Intervalliharjoittelua, jossa hiki lentää ja rasva palaa.
Lisää: https://www.facebook.com/ryanarmourHIIT/

Tunnin vetäjänä Ryan Armour. Jäsenille ilmainen(ilmoittaudu etukäteen), muille Ryanin kertamaksulla 7,5€.

GOLFARIN LIHASKUNTOKURSSI

Haemme kiinnostuneita golfaajia pienryhmään talveksi 2018-2019. Ilmoita alustavasta kiinnostuksesta meille ota yhteyttä -lomakkeella.

Valmistaudu golf-kauteen paremmin kuin koskaan. Paranna liikkuvuuttasi, hanki tasapainoa lyöntiin, tuota enemmän voimaa keskivartalosta. Muun muassa näitä asioita on helppo harjoitella lajin ohessa salilla tai kotona. Suoraan golfin oheisharjoittelun lisäksi käsitellään aiheita pelikierroksesta palautumisesta ja jaksamisesta koko pitkän pelikauden ajan.