TUNNIT

KURSSI-INFO

Saluksessa pidettävät tunnit ovat tauolla elokuun ensimmäiselle viikolle saakka.

HIIT ryhmät jatkuvat Onlinessa ja Ryanin live-tunneilla Paloheinässä
Ryan toimii itsenäisesti kesän HIITien kanssa, jolloin tunnit ovat myös jäsenille maksullisia. Ryanin tunnit jatkuvat sisätiloissa taas syksyllä, jolloin jäsenemme pääsevät mukaan treeneihin veloituksetta.

Jooga
Ota seurantaan Saluksen facebook-sivut ja Yoganina2020

 

 

 

TASAPAINOA JA LIIKKUVUUTTA PIENRYHMÄSSÄ

Syksyn kurssit alkavat 17.8.2020

maanantaisin klo 11-11.55 – Edistyneet
keskiviikkoisin klo 11-11.55Perusteet
torstaisin klo 11-11.55Kokeneet

Tunnilla yhdistellään tasapaino- ja liikkuvuusharjoitteita. Tasapainoa, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Harjoitellaan ja haastetaan omaa kehoa turvallisessa ympäristössä ja ammattitaitoisessa ohjauksessa. Tunti sopii kaikille, liikkeistä löytyy eri tasoisia vaihtoehtoa tason mukaan. Henkilökuntamme ohjaa neuvoo oikean ryhmä löytämisessä.

Ohjaajana fysioterapeutti Minna Kultalahti.

 

 

 

 

GOLFARIN OHEISHARJOITTELU

Valmistava harjoituskausi takana. Tammikuusta eteenpäin keskitymme harjoittelussa keskivartalon voimaan, tasapainoon, kestävyyteen ja voimantuottoon. Liikkuvuusharjoittelua toteutetaan treenin alussa ja lopussa sekä huomioidaan lihaskuntoliikkeissä liikkuvuuden tuomat hyödyt golf-pelaajalle.

Marraskuussa 2020 aloitus liikkuvuusharjoitusohjelmalla ja tammikuussa 2021 jatko voima- ja lihaskestävyysharjoitusohjelmalla

Valmistaudu golf-kauteen paremmin kuin koskaan. Golfarin oheisharjoittelun tavoitteena on tukea kauden ulkopuolista harjoittelua toimimalla suunnitelmarunkona sille mitä, miten ja milloin tehdään. Paranna liikkuvuuttasi, hanki tasapainoa lyöntiin, tuota enemmän voimaa keskivartalosta ja pidä suoritustaso korkealla koko kierroksen ajan. Suoraan golfin oheisharjoittelun lisäksi käsitellään aiheita pelikierroksesta kierros- ja kausipalautumisesta. Vetäjänä Riku Autio.

 

 

AAMUPILATES

Zoom 5.8.2020
Zoom 12.8.2020
Saluksella 19.8.2020 alkaen

keskiviikkoisin klo 8.00-9.00

Kehonhallintatunnilla vahvistetaan keskivartaloa ja keskitytään ryhtiä ylläpitävien lihasten toimintaan hengityksen ja liikehallinnan avulla. Tunti sopii kaikille, se on kehoa huoltava ja lopuksi rentouttava.

Ohjaajana Satu Elovaara. Tunti on jäsenille ilmainen ja muille 15€/kerta(vaatii ennakkoilmoittautumisen). Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittamatta poisjäänti johtaa ilmoittautumisoikeuden menetykseen.

KEHON VAHVISTUS JA HUOLTO

Zoom 6.8.2020
Zoom 13.8.2020
Saluksella 20.8.2020 alkaen

torstaisin klo 17.30-18.30
Tunnilla yhdistellään corepilateksesta ja syvävenyttelystä tuttuja toimivia liikkeitä. Tavoitteena on vahvistetaa keskivartaloa ja keskityttyä ryhtiä ylläpitävien lihasten toimintaan hengityksen ja liikehallinnan avulla. Tunti sopii kaikille, se on kehoa huoltava ja loppuun rentouttava.

Ohjaajana Satu Elovaara. Tunti on jäsenille ilmainen ja muille 15€/kerta. Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittamatta poisjäänti johtaa ilmoittautumisoikeuden menetykseen.

 

 

HIIT

maanantaisin klo 18.30-19.15 @Paloheinä
keskiviikkoisin klo 19-19.45 @Online

Katso tapahtumat ja alkamispäivämäärät:
https://www.facebook.com/ryanarmourtraining

Intervalliharjoittelua, jossa hiki lentää ja rasva palaa.
Katso maksutiedot Ryanin facebook ryhmästä. Tunnin vetäjä Ryan Armour.

 


KURSSIT

 

SPIRAALISTABILAATIO 1

Kysy lisää spiraalistabilaation ykköskurssista pakila@saluspakila.fi

Spiraalistabilaatiokurssilla lähdetään etsimään kehon luonnollista ryhdikkyyttä ja keinoja hallita oman kehon liikkeitä asento tiedostaen. Tietyin apuvälinein opetellaan aktivoimaan kehon spiraalilinjoja, minkä kautta saavutetaan vetreämpi, vahvempi ja lihastasapainoisempi tila. 4x kurssin hinta on jäsenille 80€, muille 100€. Ohjaajana Satu Elovaara.

 

 

SPIRAALISTABILAATIO JATKO

perjantaisin klo 8.15-9.15
Kysy vapaita paikkoja. Jatkuu elokuussa 2020

Spiraalistabilaatiokurssilla lähdetään etsimään kehon luonnollista ryhdikkyyttä ja keinoja hallita oman kehon liikkeitä asento tiedostaen. Tietyin apuvälinein opetellaan aktivoimaan kehon spiraalilinjoja, minkä kautta saavutetaan vetreämpi, vahvempi ja lihastasapainoisempi tila. Kurssi on jäsenille 80€, muille 100€. Ohjaajana Satu Elovaara.

 

 

KESTÄVYYSHARJOITTELU

(Suomen Ladun majan vierestä)
Kuntosompa
tiistaisin klo 18.00
Finlandiasompa tiistaisin klo 19.00

Kokeile ensimmäisen kerran veloituksetta, myös kesken kauden

Kaudella 2019-2020 Pakilan Vedon ja Salus Pakilan yhdessä toteuttama aikuisten kestävyysurheiluvalmennus toteutetaan kahdessa ryhmässä: Kuntosompa ja Finlandiasompa. Kuntosomparyhmä on tarkoitettu aktiivisesta liikunnasta ja kunnon ylläpidosta ja kehittämisestä kiinnostuneille aikuisille. Finlandiasomparyhmä on erityisesti tarkoitettu sellaisille aktiiviliikkujille, jotka tekevät jo vauhdikkaitakin lenkkejä – olet myös saattanut asettaa itsellesi tavoitteen, vaikka Finlandiahiihtoon osallistumisen. https://www.pakilanveto.fi/valmennus/kestavyysurheilu/

Ilmoittaudu ja kysy lisää
Asiakaspalvelu pakila@saluspakila.fi  (050 5939 707)
Jyri Lahtinen jyrila@kolumbus.fi (040 5517466)

Valmennusmaksu 190 eur / kausi (syyskausi 15 kertaa, kevätkausi 15 kertaa)
Ohjaajana Jyri Lahtinen.

FOOTBIC

Footbic yksilöohjauksena

Jalkaterän hyvinvointiin, kiputilojen helpottamiseen ja kevyempään askeltamiseen tähtäävä tehokas kurssi, jossa käytetään apuna Footbic-palloja. Vaivaako plantaarifaskiitti, vaivasenluu tai muu jalkaterän ongelma.  Ohjaajana Minna Kultalahti.

 

 

 

 

Maanantai

Tiistai

Keskiviikko

Perjantai

Olemme jakaneet ohjatun tarjontamme kahteen kategoriaan: tunnit ja kurssit.

Tunnit ovat jäsenille ilmaisia. 25x-korttilaiset pääsevät tunneille kertakäynnillä. Tunneilla vaaditaan ilmoittautuminen ja poissaoloista on ilmoitettava, jotta mahdollisimman moni pääsee mukaan.

Kurssit ovat lähtökohtaisesti erillismaksusta järjestettäviä pienryhmäohjauksia, joissa osallistujat saavat syvää ja henkilökohtaista ohjausta teeman mukaisesti. Kursseilla on myös tavoitteena huomata selvää edistymistä aihealueella.

ILMOITTAUTUMINEN

sähköpostilla: pakila@saluspakila.fi
puhelimitse: 050 5939 707
nettisivujen ”Ota yhteyttä”-lomakkeen kautta tai
suoraan vastaanotossa

RYHMIEN VETÄJÄT

Minna

MINNA KULTALAHTI

Fysioterapeutti
Fustra-ohjaaja
Ravintovalmentaja
Kinesioteippaus

parallax-bg

SATU ELOVAARA

Fysioterapeutti
Kehonhallinnan opettaja

Ryan pic

RYAN ARMOUR

Fysioterapeutti
HIIT-guru

Jyri Lahtinen (2)

JYRI LAHTINEN

Yksilövalmentaja
Kestävyysurheiluvalmentaja

Jooga Nina ohjaajateksti

NINA SOLA-GALIERO

Fitness Flow Jooga -ohjaaja