TUNNIT

KURSSIT VERKOSSA

PILATES keskiviikkoisin klo 8.00
HIIT keskiviikkoisin klo 19.00 (Online jäsenille ilmainen vielä 20.5.-10.6.)
PILATES/SYVÄVENYTTELY torstaisin klo 17.30

JOOGA käy tykkäämässä Salus Pakilan Facebook sivuista ja katso päivityksistä tulevat jooga-tunnit.

Kuinka mukaan HIITiin?
Etsi Online HIIT Get Fit -ryhmä ja laita Ryanille Facebook-viesti, että olet meidän aktiivinen jäsen.

Kuinka mukaan Pilatekseen?
Laita Sadulle sähköposti saelovaa@gmail.com ja kerro olevasi meidän jäsen. Satu lähettää sinulle linkin tunnille. Lataa Zoom-sovellus laitteeseesi. Muille kuin Saluksen jäsenille 5 kerran kortti 35€.

Kuinka mukaan Joogaan?
Kaikille ilmainen. Käy etsimässä Facebookista Salus Pakila ja tykkää sivusta. Tunnit tulevat Saluksen Facebook Liveen kyseisenä kellonaikana.

 

TASAPAINOA JA LIIKKUVUUTTA PIENRYHMÄSSÄ

Peruttu toistaiseksi

maanantaisin klo 11-11.55 – Edistyneet
keskiviikkoisin klo 11-11.55Perusteet

torstaisin klo 11-11.55Kokeneet

Tunnilla yhdistellään tasapaino- ja liikkuvuusharjoitteita. Tasapainoa, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja liikkuvuutta kehittävä tunti. Harjoitellaan ja haastetaan omaa kehoa turvallisessa ympäristössä ja ammattitaitoisessa ohjauksessa. Tunti sopii kaikille, liikkeistä löytyy eri tasoisia vaihtoehtoa tason mukaan. Henkilökuntamme ohjaa neuvoo oikean ryhmä löytämisessä.

Ohjaajana fysioterapeutti Minna Kultalahti.

 

 

 

 

GOLFARIN OHEISHARJOITTELU

Valmistava harjoituskausi takana. Tammikuusta eteenpäin keskitymme harjoittelussa keskivartalon voimaan, tasapainoon, kestävyyteen ja voimantuottoon. Liikkuvuusharjoittelua toteutetaan treenin alussa ja lopussa sekä huomioidaan lihaskuntoliikkeissä liikkuvuuden tuomat hyödyt golf-pelaajalle.

Peruttu toistaiseksi
TREENITAJAT VUOROVIIKOIN

tiistaisin klo 10 (10.3., 24.3.)
tiistaisin klo 17.30 (17.3., 31.3.)

Valmistaudu golf-kauteen paremmin kuin koskaan. Golfarin oheisharjoittelun tavoitteena on tukea kauden ulkopuolista harjoittelua toimimalla suunnitelmarunkona sille mitä, miten ja milloin tehdään. Paranna liikkuvuuttasi, hanki tasapainoa lyöntiin, tuota enemmän voimaa keskivartalosta ja pidä suoritustaso korkealla koko kierroksen ajan. Suoraan golfin oheisharjoittelun lisäksi käsitellään aiheita pelikierroksesta kierros- ja kausipalautumisesta. Vetäjänä Riku Autio.

 

 

AAMUPILATES

keskiviikkoisin klo 8.00-9.00 (alkaen 8.1.2020)

Kehonhallintatunnilla vahvistetaan keskivartaloa ja keskitytään ryhtiä ylläpitävien lihasten toimintaan hengityksen ja liikehallinnan avulla. Tunti sopii kaikille, se on kehoa huoltava ja lopuksi rentouttava.

Ohjaajana Satu Elovaara. Tunti on jäsenille ilmainen ja muille 15€/kerta(vaatii ennakkoilmoittautumisen). Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittamatta poisjäänti johtaa ilmoittautumisoikeuden menetykseen.

COREPILATES

torstaisin klo 17.30-18.30 huhtikuussa ja kesäkuussa (viimeinen 11.6.)
Kehonhallintatunnilla vahvistetaan keskivartaloa ja keskitytään ryhtiä ylläpitävien lihasten toimintaan hengityksen ja liikehallinnan avulla. Tunti sopii kaikille, se on kehoa huoltava ja loppuun rentouttava.

Ohjaajana Satu Elovaara. Tunti on jäsenille ilmainen ja muille 15€/kerta. Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittamatta poisjäänti johtaa ilmoittautumisoikeuden menetykseen.

 

 

SYVÄVENYTTELY

klo 17.30-18.30 maaliskuussa ja toukokuussa

Syvävenyttelytunnilla keskitytään hengitykseen, oikeaan venyttelytekniikkaan ja ryhtiä ylläpitävien lihasten hallintaan. Pitkien venytysten avulla avataan kehon kireitä ja lyhentyneitä lihaksia. Ryhti paranee ja opit tuntemaan kehosi paremmin. Tunti on kehoa huoltava ja rentouttava. Sopii kaikille.

Ohjaajana Satu Elovaara. Tunti on jäsenille ilmainen, muille 15€/kerta. Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittamatta poisjäänti johtaa ilmoittautumisoikeuden menetykseen.

 

HIIT

maanantaisin klo 18.30-19.15 @Paloheinä
keskiviikkoisin klo 19-19.45 @Online

Katso tapahtumat ja alkamispäivämäärät:
https://www.facebook.com/ryanarmourtraining

Intervalliharjoittelua, jossa hiki lentää ja rasva palaa.
Saluksen kuukausijäsenille ilmainen VPK:lla ja Pakilan ala-asteella, ulkotreenit normaalihinnalla suoraan tunnin vetäjälle Ryan Armourille.

 

OHJAAJA KUNTOSALILLA

perjantaisin klo 10-10.30

Haluatko ohjeita uuteen laitteeseen? Tehdäänkö jokin muutos ohjelmaasi? Lisätäänkö treeniisi tasapainoharjoittelua tai jotain muuta? Minna Kultalahti kuntosalilla antamassa vinkkejä harjoitteluun. Tule vapaasti kyselemään vaikka vain hetkeksi.

 


KURSSIT

 

SPIRAALISTABILAATIO 1

Siirretty
tiistaisin klo 17.30-18.30 alkaen 10.3. (4 kertaa á 60min)

Spiraalistabilaatiokurssilla lähdetään etsimään kehon luonnollista ryhdikkyyttä ja keinoja hallita oman kehon liikkeitä asento tiedostaen. Tietyin apuvälinein opetellaan aktivoimaan kehon spiraalilinjoja, minkä kautta saavutetaan vetreämpi, vahvempi ja lihastasapainoisempi tila. Kurssi on jäsenille 80€, muille 100€. Ohjaajana Satu Elovaara.

 

 

SPIRAALISTABILAATIO

perjantaisin klo 8.15-9.15 (4 kerran paketteina)

Spiraalistabilaatiokurssilla lähdetään etsimään kehon luonnollista ryhdikkyyttä ja keinoja hallita oman kehon liikkeitä asento tiedostaen. Tietyin apuvälinein opetellaan aktivoimaan kehon spiraalilinjoja, minkä kautta saavutetaan vetreämpi, vahvempi ja lihastasapainoisempi tila. Kurssi on jäsenille 80€, muille 100€. Ohjaajana Satu Elovaara.

 

 

KESTÄVYYSHARJOITTELU

(Suomen Ladun majan vierestä)
Kuntosompa
tiistaisin klo 18.00
Finlandiasompa tiistaisin klo 19.00

Kokeile ensimmäisen kerran veloituksetta, myös kesken kauden

Kaudella 2019-2020 Pakilan Vedon ja Salus Pakilan yhdessä toteuttama aikuisten kestävyysurheiluvalmennus toteutetaan kahdessa ryhmässä: Kuntosompa ja Finlandiasompa. Kuntosomparyhmä on tarkoitettu aktiivisesta liikunnasta ja kunnon ylläpidosta ja kehittämisestä kiinnostuneille aikuisille. Finlandiasomparyhmä on erityisesti tarkoitettu sellaisille aktiiviliikkujille, jotka tekevät jo vauhdikkaitakin lenkkejä – olet myös saattanut asettaa itsellesi tavoitteen, vaikka Finlandiahiihtoon osallistumisen. https://www.pakilanveto.fi/valmennus/kestavyysurheilu/

Ilmoittaudu ja kysy lisää
Asiakaspalvelu pakila@saluspakila.fi  (050 5939 707)
Jyri Lahtinen jyrila@kolumbus.fi (040 5517466)

Valmennusmaksu 190 eur / kausi (syyskausi 15 kertaa, kevätkausi 15 kertaa)
Ohjaajana Jyri Lahtinen.

FOOTBIC

Footbic ma 6.4. klo 19.15-19.45
Footbic ke 8.4. klo 9.00-9.30
Footbic ti 14.4. klo 18.30-19.00
Footbic pe 17.4. klo 10.00-10.30

Jalkaterän hyvinvointiin, kiputilojen helpottamiseen ja kevyempään askeltamiseen tähtäävä tehokas kurssi, jossa käytetään apuna Footbic-palloja. Vaivaako plantaarifaskiitti, vaivasenluu tai muu jalkaterän ongelma.  Ohjaajana Minna Kultalahti.

 

 

 

 

Maanantai

Tiistai

Keskiviikko

Perjantai

Olemme jakaneet ohjatun tarjontamme kahteen kategoriaan: tunnit ja kurssit.

Tunnit ovat jäsenille ilmaisia. 25x-korttilaiset pääsevät tunneille kertakäynnillä. Tunneilla vaaditaan ilmoittautuminen ja poissaoloista on ilmoitettava, jotta mahdollisimman moni pääsee mukaan.

Kurssit ovat lähtökohtaisesti erillismaksusta järjestettäviä pienryhmäohjauksia, joissa osallistujat saavat syvää ja henkilökohtaista ohjausta teeman mukaisesti. Kursseilla on myös tavoitteena huomata selvää edistymistä aihealueella.

ILMOITTAUTUMINEN

sähköpostilla: pakila@saluspakila.fi
puhelimitse: 050 5939 707
nettisivujen ”Ota yhteyttä”-lomakkeen kautta tai
suoraan vastaanotossa

RYHMIEN VETÄJÄT

Minna

MINNA KULTALAHTI

Fysioterapeutti
Fustra-ohjaaja
Ravintovalmentaja
Kinesioteippaus

parallax-bg

SATU ELOVAARA

Fysioterapeutti
Kehonhallinnan opettaja

Ryan pic

RYAN ARMOUR

Fysioterapeutti
HIIT-guru

Jyri Lahtinen (2)

JYRI LAHTINEN

Yksilövalmentaja
Kestävyysurheiluvalmentaja
Laulunopettaja

Jooga Nina ohjaajateksti

NINA SOLA-GALIERO

Fitness Flow Jooga -ohjaaja